mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 14 juni 2021

Dexter 13 år firas söndag den 13 kl 13


vilken härlig morgon


som fortsatte med en härlig eftermiddag
i Sörstafors/Lyckhem
där vi firade att Dexter fyllt 13 år





korv i massor


så roligt att träffa 
barnen
Stella och jag planerade lite
inför att hon ska komma hem till oss
och hon ska då sy sej en kjol


så kom även Lova 


Bästa Dexter 
tänk att han är hela 13 år
det är ju inte klokt
på en enda fläck



tjejligan
Bettan Lova Stella


Stella fixade en bullebakelse 
Kanelbulle med grädde o jordgubar


så kom den här lilla fia och klättrade upp i
gammelmormors knä




ja se dagens barn




när vi kom hem var det dax för mej och en vila
och Hedda var förstås med på noterna 


kassler o spenat fick det bir till kvällen
kasslern hade bra röksmak men dåligt salt
men det gick ju att fixa


lite nytt snacks provas 


JÄTTEGODA
försvinnande goda
skulle man kunna säga


men det här tycker jag är lite knepigt
Bacon och vegan??
ja mej spelar det ingen roll
för jag äter ju kött


Lennart for ut och skulle fota 
flygplan med ljusshow
Men den blev inställd 
tekniken strulade



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Oj vad barnen växer,fattar inte för vi blir ju alltid yngre och yngre"fniss";vilken härlig dag ni fick👍❤️