mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 12 juni 2021

hemligheter o överraskningar är kul


ungarna äter o växer
så roligt att följa 


så var det dax för  ett besök på
Aktiv ortopedteknik


veckans 4 väntrum


och så fick jag byta till detta väntrum
så det blev FEM väntrum den här veckan


nu är nya fotbäddar utprovade
får hämta den 1 juli


bra med mat som bara står och väntar på en
salladen från i går
helt perfekt även idag


nu matte sover i middag


vist .....


vaknade av att det ringde på dörren
och killarna kom och bytte brandvarnare
den är ska hålla batteriet i 10 år
TACK snälla bostadsrättsföreningen för den
alla 508 lägenheterna har fått ny brandvarnare installerad


åkte till Lidel för att köpa kaffe o melon
och det blev en billiga påsen 20:- oxå
kunde ju inte motstå


Å va jag älskar melon


funderar på färgsättningen på tröjan
Jag ska nog byta ut det grå
i mönstret mot blott
ja ja jag är inte där än
håller på med andra ärmen
så jag hinner nog ändra mej många gånger


ungsrostade rotsaker o korv till kvällen


lite hemlig är det än


jo då man kan sova så här oxå 









 

Inga kommentarer: