mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 18 juni 2021

HJÄLP den växer oss ur huset




frukost på balkongen
tur vi har två balkonger 
en i sol +40°
en i skugga +20°
bara att välja


men va nu då 
INGA FÅGLAR I BOET


jo då dom var där
försöker förmodligen krypa in i skuggan
medan föräldern är huvudlös i dag
*fniss fniss*


tänk att matte köpte en sån fin låda till mej 
eller hur det nu var
skor säger hon 
men människor är knepiga


lunchen intagen på Mässen
blev inget fotat 
vara pratat o myst
men jag åt 
wallenbergare på Lax
magiskt gott
och Lennart tog
grisnacke *fniss fniss*
han var oxå riktigt nöjd 
Ja det är man ju alltid när man äter där
tack för att ni finns 



så hem och vila middag





jag behöver hjälp
undrar hur mycket jag kan klippa ner den
om det går över huvud taget
Eller om lösningen är 
klipp ner 
sätt skott
och börja om 
Ja nått måste i alla händelser göras 


vilken varm dag 
det blev inte middag/kvällsmat
förrän 20.30
lite svårt att äta när det är så här varmt


inte lätt att sticka i alpacka i värmen
men det får bli kvällsjobb
jag är så nöjd med 
garn och färger
kommer att bli 
en favorit










1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Jag klippte ner mitt monster för några år sedan men den har aldrig växt till sig igen,gömt den bakom en gardin😘Skönt med en katt runt halsen när det är busvarmt😂🤗