mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 9 september 2018

Hope for Run

 Dagen började lite stilla och försiktigt
solen letade sej fram mellan molnen

 kl 11 var det dax att delta i

HOPE FOR RUN



vi var några stycken som skulle ta oss fram
i olika stiler
1200 m  2km  eller 5 km
bara att välja 








hit är det 1 km 
och så är det ju 1 km tillbaka


framme på Udden blev det kalas

Kaffe dricka bananer äpplen chokladbollar korv
och härlig stämning 

vi for till Tärna vilt i hopp om lunch
GLÖM DET
det fick bli en macka på macken

lite vila är ju aldrig fel

fixade lite mat....
hade köttfärs o vitkålsröra i frysen
det blev en soppa..
 med extra lök,stora vita bönor och några EBBA

duschade o tvättade håret
blev så slut att jag inte höll på att ta mej till sängen
fick stitta på toa en stund  för jag höll på att svimma
och sen stappla till sovrummet
Lennart var inte hemma så jag fick klara mej själv
låg i 20 min och livet kom så sakta åter
dock var jag slut hela kvällen








så var även dessa skockor klara
st 40-42
tycket som är rätt snygga 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Som vanligt underbara bilder men den där Sjögren vill jag ge en rejäl smocka👎kram vännen