mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 26 september 2018

Ibland gör jag ingenting ... mycket ingenting kan i alla fall bli nått

 Det är en mysig tid nu med ljus 
och kaffe på morgonen
jag sitter här och ser hur det ljusnar
men det är inget roligt väder
just över 0:an och småregn
nästan snö

 så blev jag klar med Dexters strumpor

 hade ingen gurka 
men det gick bra ändå
kåldolmar är ju aldrig fel
men nu är dom slut

 Tisdag = fika på bibblan kl 15
vi hade med kaka
så uppskattat

 det är ju så himla trevligt
lämnade tillbaka sista låneboken också

 fållat en julduk och strukit julgardiner
i morgon ska dom upp 

för när vi kommer upp nästa gång
är det vinter och julen närmar sej
hoppas komma upp till 1 advent
då det är konsert i kyrkan

 men titta här 
dom har tagit hem GARN på konsum
HEJA HEJA

 så har det sett ut mest hela dagen

 en låda kalops blev det i kväll

 detta har jag åstadkommit under tiden jag varit här

1 sjal i kvastvirkning
1 par handledsvärmare i näverstickning
7 par sockor (två par har fått ny ägare redan)
1 par pyttevantar

och 5 hjärtekatter


kvällen avslutades med lite "tv"

och en ny socka 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Flitig som en myra,lycka till med julpysslet😘kram