mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 september 2018

Måndag och ny vecka ....

 min morgondos
tur dom finns
synd att jag måste äta dom bara

 Dimman ligger lågt

 hade en burk med köttfärs o vitkålsröra 
spad från fläskläggen
förstärkte med potatis o morot

 i dag bytte dessa tavlor ägare
Elin E från Norra Fjällnäs är nu ägare 

 till kvällen blev det fisk i ugn
med ägg o räkfräs

 vi skulle titta på den nya serien
Drömmen om ett slott
men då skulle det installeras och uppdateras på datorn
och jag fick naturligtvis INTE till det

SUCK

så vi fick kolla på paddan 
gick ju de oxå 

 så var nästa strumpa färdig


storlek 42-44


så efter mycket om och men
och "lite" kaffe
fick jag till datorn
så i morgon kan vi titta på kokarnas kamp

1 kommentar:

Ellinor sa...

Norbert Lang i Kockarnas kamp var min chef under dom åren -80 till -82 när jag jobbade inom restaurangbranchen,han var en lysande kock och en fantastisk människa,jätteskoj att följa honom👍