mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 11 september 2018

nu ÄR det HÖST...

 I DAG FYLLER HON 9 ÅR

 älskade lilla Lova här var hon 5 år

och nu är hon så här stor 
HURRA HURRA 

 Nu är det höst på riktigt

 Vi tog en tur till Hemavan på förmiddagen
stannade till vid Gamån för att fota hösten

 inte var det mycket fågelmat där häller
men vi fick lite i alla fall 
dock bara småpåsar

hem och käka lite lunch

 så ut på en promenad....
höst sa jag detta är ju för tusan en försommarblomma
men den blommar i alla fall på våran lägda

 blev några svampar i hinken
men inte var de många inte

 många svampar finns det i skogen
men jag vet ju inte vad de är för sort
VET DU?

 torr o fast i köttet 
lukter gott och smakar bra 
men vad är det för en tro



kvällsmat måste man ha
ingen svamp den här gången
utan råstekt potatis o morot
+ spenatomelett o korv 
(hittade en burk med spenat när jag skulle ta fram korven)

 Kväll i vårt käll 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Dom växer fort dom små❤️