mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 30 september 2018

jag blir ARG nu PROTESTERAR jag

här har barnen tillsammans med en konstnär 
målat våran tunnel så underbart vackert


 nu har Nazisterna hotat både konstnären 
och den som är ansvariga i kommunen
så nu är tunneln GRÅ igen

 jag PROTESTERAR
ska vi ge vika för dessa galenpannor

TÄNK FÖR DE SKA VI INTE! ! !

 blev en tur till 100 åring
Slakteriet firar



 dagens lunch hos Amir





 och Kaffe hos Bjorklund

 kopte tva plattor agg for 100Kr

 men någon ol blev det inte



äntligen ett insektshus

 till kvällen blev det bananplattar 


 en vilket skrot det ar pa TV 

jag ar arg...
och nu ar jag ännu argare
datorn har tagit bort dom tre sista bokstäverna i vart alfabete
[  '    ;  jag heter numera M[d :stberg 

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Tunneln var ju såå vacker!Protesterar högljutt😡Varför ska alla som gapar högst vinna...kram

Anna sa...

Du har råkat trycka snabbkommando för att byta till engelskt tangentbord. Prova alt+shift, ctrl+shift eller windows-tangenten+mellanslag. det går att avaktivera den här funktionen. Vet inte hur det går till på just din dator men googla så hittar du många länkar.

Anna sa...

t.ex. här: https://www.enkelteknik.se/andra-lagg-till-nytt-sprak-i-windows-10 fast omvänt då, ta bort det språk du inte vill ha.