mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 oktober 2020

älskar Tystnadspärlan...


Frälsarkransen 
ett hjälpmedel i vardagens stress

att få landa i tystnadspärlorna
är inte så illa 



varje pärla har sin uppgift i livet


ingen snö som dom "lovat"


Frukost i brasrummet
sen lite "påtår" på rummet


Lunch rotmos o falukorv
kan säga att jag fick lov att lämna ½ skiva falukorv
och någon sked rotmos
de var gott men de blev stopp


när jag kollade mobilen hade Peeter 
skrivit i vårdchatten
Han är för gullig tycket jag



men ser man på lite sön blev det


och mössan tar form



men jag gjorde dessa mått för att få till en 
"gubbmössa"


kvällsmat en omelett med spenat
rökt skinka och en macka


så var mössan omtanke klar
vilken toppenmodell


och så fick jag de här fina meddelandet
sånt älskar jag

nu väntar jag på att få veta 
om barnen vill ha någon speciell färg
på sina sockor





 



1 kommentar:

Ellinor sa...

Du njuter av fina dagar och det gläder mig,det verkar vara ett fint ställe att hämta andan på,du är så mycket värd detta👌Kram