mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 oktober 2020

Framtidsfullmakt ?

 


1kr och 40 öre för en hel ask knappnålar
måtte vara en gammal burk 



så där 
äntligen kom jag till skott
och fixar tröjan


Lennart fixar stolarna som börjar bli lite rankiga
är ju lätt fixat men man ska ju göra det oxå


så fick vi besök av kommunens 
seniorguide

Mycket bra 1½ timme får jag säga

vet du vad en framtidsfullmakt är?
jag viste inte
men nu vet jag 
och vi ska skriva
så viktigt ju


ja jo vi vet

klicka gärna på länken


lite sånt och lite sånt
uppstekt palt o blodpudding



en ensam liten en 





ord överflödiga


köpte en tocken pryl i dag
men ack ack den skulle varit större
har du en induktionshäll och vill kunna använda 
alla kastruller och pannor kan du få köpa min
den är 22 cm i diameter och kostade 299:-
men du kan få den billigare


mos på G



här provar vi med stora aluminiumkastrullen
jo den blir varm men som sagt 
"plattan" skulle varit större
så vi fick byta kastrull


mat under tider som äpplena kokar



så var det dax att fixa till moset


provsmakar 
SÅ GOTT
lite stjärnanis o kanelstång
har kokat med


Världens barn och pizza





1 kommentar:

Ellinor sa...

Framtidsfullmakt är sååå viktig,önskar av hela mitt hjärta att jag fått veta att det fanns innan det blev försent❤️