mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 oktober 2020

en helt igenom bra dag

att sätta på sej
är en kost som kosta på



i dag är det kallt i huset
brasan har varit igång hela dagen
men vad hjälper det mer än i brasrummet 


nu har jag lagt upp till kattvantarna
två gånger och repat upp två gånger
BLIR INTE BRA
så jag ger upp det projektet
för tillfället i alla fall


tar och målar lite i stället


fick besök på rummet...
tack för godiset


till lunch var det fisk o broccoli gratäng


till kvällen fransk potatissallad
grönt och smörgås 



la upp och stickade på en ny mössa
men när det är kallt i huset går det tokigt med mina fingrar


men jag kom en bit ändå


kolla in så fina dom är mina små
barnbarns barn
Tyra o Emil

Till de andra gänget
har jag i kväll beställt raggsocksgarn
Trevligt när man kan sitta i sängen och handla



 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hoppas att du har varmare hemma✊️Dessa vita fingrar är inte kul🤗