mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 1 oktober 2020

HURRA för 1177 och Citypraktiken


MÅSTE ta min trilskande korp på en promenad



men vad är de för "blaffor"


jag har i alla fall ställt en fråga
på FB få se vad de ger



Bibblan är i alla fall öppen
även om fiket inte är det
fick den här bok med hem


blommor hemma på min gård







när jag kom hem från min promenad kom jag på
B12 sprutan! 
så jag skrev på 1177 till Citypraktiken
om att jag behövde påfyllning
  30 min senare ...pling i luren
Du har en tid den 8 okt kl 9
passar det? 
Klart de passar 


vill inte äta 
men nått måste de ju bli
så keso o nötter fick duga


efter 2½ timmes sömn var det 
underbart väder på balkongen
så eftermiddagen tillbringade vi där


Palt på G




så där nu på kvällskvisten blev allt garn nysstat


ett chokladsnitt virkat


 😘 trevlig Lucia 😘


 

Inga kommentarer: