mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 8 oktober 2020

hästar gillar knäckebröd


här har förskolans häst fått 
en virkad macka med prickig korv


och tjejerna fixar mellis
mina virkade saker blev poppis
i Upplands Väsby


potatis och en pytteliten kasslerbit



blev till en god lunch


min fina tavla
som jag fått för många år sen
av Kristian Hedlund 
de är även han som målat den
Han och hans Eila bodde grannar med oss
innan dom flyttade till det eviga fröjderna



dramatik på himlen


och äntligen har jag fått tag
i grynblandning så jag kunde koka gröt
*fniss fniss*
vet man kan blanda själv
men då blir det ju flera kg gryn
jag behöver bara en påse
inte fyra



 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbart att barnen blev glada men tror hästen gillar knäckebröd utan korv också😘😘😘😘😘kram