mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 7 maj 2021

Byta Bank ✔


slängde iväg en förfrågan om min remiss
och vipps fick jag svar


och bildbevis 
tre ägg


detta blir dagens lunch


helt perfekt


tror det är en strömming 😉


mot bibblan och lämna två


hämta en
jag har inte läst nått av den här killen
ska bli kul att se
en MAN är huvudpersonen
inte ofta vill jag lova
i just feelgood böcker



va til Forex för att säga upp kontot
det ser inte riktigt ut som på fotot (från nätet)
är dock på samma ställe
men nu var det avdelat med in och ut
och märken på golvet 
ja du vet hur det är nuförtiden
Det var dock för nära övergången till ICA bank
så hon unde inte avsluta bankkontot på kontoret
utan jag får fylla i en lapp och skicka in
det är tydligen MÅNGA som inte vill följa med till ICA



passade på att handla på City Gross
när vi var där
dagens billiga låda
40kr för allt detta


hittade 1 kg bruna bönor för 8 kr
räcker till två gånger


Matte måst jag ha tratt
tror jag Hedda säger


nu fattas det bara en knapp
och en blockning
så den blir slät och fin


varm o lite öm 
men kan se en liten rodnad 
(dock inte på bilden)


då smörjer vi med denna
perfekt sa Syster Siv









1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda kommer att få ett underbart liv,skäm bort henne,det är hon värd👍❤️