mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 28 maj 2021

man ska inte berätta allt...🦮🐈


mina rosor som jag fick för en vecka sen
på bröllopsdagen
så fina fortfarande
♥♥♥♥♥♥


tänkte jag skulle instalera min skrivare
när Lennart var och jobbade en sväng
MEN JAG GAV UPP
vet ju att jag kan 
i normala fall
men inte nu
🤯🥴😵 hjärnan har semester 🤯🥴😵
Anton får hjälpa mej nästa vecka


pannkaka kan jag i alla fall göra
här förstärkt med rivna morötter som blev över i går


efter vilan tog vi Hedda med oss
och åkte ut till Arken Zoo
för att byta det blommiga selet/kopplet
till ett hon inte kan krypa ur


nu får hon prova att ha de på här hemma inne
innan vi provar att gå ut


har inte talat om för Hedda att det är ett 
hundsele för Chihuahua
en av värdens minsta hundraser
 


de är hon lyckligt ovetandes om



riktigt nöjd var hon inte 
gömde sej under bordet
Men till slut gick hon t.o.m till
matskålen och åt lite
så helt fel kunde det inte vara



och helt fel var inte det här heller
isterband o dillstuva potatis


Vilken skrotkväll på TV 
fick bli Södertäljepolisen o sjöräddarna
ja ja alltid något

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Örjan har ett likadant fast blått,lovar att inte skvallra för Hedda😘