mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 maj 2021

hände de nått i dag ⁉



i dag vet jag inte riktigt hur det blev med lunchen
Lennart jobbar så jag tog lite rester
två kycklingnaggets lite brunabönor
och den här salladen
ja de gick de oxå 
mätt blev jag


och då jag är inne i den här perioden
så blir det inte så mycket gjort
även om jag "borde"


Lennart var och hämtade den här fina 
kattburen på morgonen
tusen tack Sibel
så fin


välsinnade lådor i frysen


ja men kolla
alla delar klara 
nu är det fästa trådar o montering


Forex bank lägger ner
och blir ICA bank
vad tycke jag om det ⁉
jag har inte bestämt vad jag tycker
riktigt än....
💩tror jag


en virkad boll


med en bjällra i 
och nu ska den tovas
kan de vara en kattleksak 😉❤


och i kväll beställde jag en sprattlande fisk



Kvällens höjdpunkt 
finalen på 
Ensam i Vildmarken
och Daniel
blev den värdiga vinnaren
en killa jag hållit på hela tiden



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda kommer att få ett underbart liv🥰