mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 maj 2021

med smak av våren

 




har du sett Husse de är fåglar där ute


tror du jag kan ta dom?


eller flyger dom för fort??


björkdrickan börjar bli klar

 tänk om man kunde göra nått med 
resterna?? 


saften silad två gånger
och nu är det dax att hälla på flaska


någon flaska "ge bort"
någon i frysen
och så en att dricka på en gång

Våren på flaska

hjälp med städningen
Hedda var behjälplig
hon fixade översta hyllan
*fniss fniss*



pytt till lunch


välbehövlig vila 
då Hedda tyckte att kl 4 var bra tid att vakna
så är jag rätt trött nu
vid lunchtid
två timmars vila blir bra


Hedda och jag stickar på Bettans klänning


ostfylld skinkschnitzel 
jag hade pankopanering 
tycker de är godare än ströbröd


så var överdelen klar
får leta knappar i morgon


så säger vi god natt då....



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda och Örjan gillar tydligen morgnar,tur att vi är morgonpigga 😘Städningen får hon nog träna lite på😂🤗