mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 11 maj 2021

sockerärtor, sparris o jordnötsdressing


dagen började på Västerås centrallasarett
Region Västmanland
Hörselenheten


mina nya "öron" har kommit
och nu ska dom provas in 
hur lång ska slangen vara
vilken vinkel ska fästet vara
och hur LÅTER ljudet


1 timme så var det fixat


de *hör* blir ju perfekt


dyker upp lite minnen på FB
här skulle jag fota berg- o bofinkar
men alla fick bråttom




samma datum men olika år det första fotot är från 2014 och det andra nu 2021



fick lite finbesök
bästa Anton kom en sväng


han hämtade dörren på kattskåpet
och ska såga ett håll i dörren
han kan sånt på sitt jobb


korv o potatis
 sockerärtor några sparrisar
och en jordnötssås med soya


det var det där med gamla foton
körkort på gång


har ingen stickning så jag lägger upp
till ett par stumpor
går ju alltid åt













1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Skönt att du fått dina hörisar,nu kan du lyssna på fågelkvitter 👍🤗