mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 23 mars 2019

Billigt "hotell" ... tackar skatten för det ...

 som jag har längtat efter denna limpa
VÄSTERBOTTENLIMPA
från Bagarn i byn

 och nu var det extra gott för det var LÄNGE sen jag åt mjukt bröd
närmare bestämt 2½ vecka sen ju ..
innan mitt besök på sjukhuset...

 Vardagsmotion på hög nivå

 då Lennart behöver nya skor till jobbet
for vi till Hemavan en sväng på FM
inte lätt när man har stora fötter
finns inte mycket att välja på precis 

dagens post
räkningen från sjukhuset
kom in onsdag natt åkte hem lördag efm
vilket hotell med full servis får man för 
100;- dygnet ??
detta kan jag betala skatt för att få åtnjuta
när jag behöver

 fått paket....

 och fått en fisk av grannen


 Lennart fick fisken

 och jag tog falukorv

 här sitter vi i "biblioteket" 
som är en del av köket
fniss fniss

 ingen ville ha mat
men vi behövde ju mat

 men när Jansson var klar 
var vi båda överens om att 
OJ så gott det var ändå med mat

så var duken klar
är inte riktigt nöjd
men den får duga för så här blev den
om man ställer ljusstakar o tomtar på den så blir de nog bra 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Sjukvård när den verkligen behövs är värd att betala skatt för,sedan att vården på våra hälsocentralen behöver uppdateras är en annan sak👌