mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 1 mars 2019

Klippkort hos frissan...

 kan ju låta som ett skämt
men jag har ett kort som stämplas varje gång jag klipper mej
och den 10:de gången gratis

 och i dag är det gång nr10
hon ska bara bli klar med förra kunden

sen blir det min tur
jag är ju inte SÅ långhårig
men innan jag är åter i stan i maj 
blir de ogörligt 
så jag passar på

 fika på Bullar o Böcker
gott kaffe 15:- o bullig macka 10:- 
även den var helt OK 
men jag måste ju ta bort plasten först

 jo så det blev allt lite kortare
känns mer än de synns

  I UV-ljus blir det mycket svårt 
för att inte säga omöjligt att hitta sina vener.
tur jag bara skulle kissa
👤

 det finns lite torn i stan
här är det Ottar 
 och här "gamla" lasarettet

 Lennart var på ÖRNSPAN
när jag var på stan


 Havsörn är mäktiga fåglar





 jag köpte med mej hem lite gotta till mej själv
Lennart fick lasagne som var kvar 
orättvist ?? ja kanske lite

medans jag sov min skönhetssömn 
tog tjejerna guld i stafett 
gick ju bra fast jag inte kollade
HURRA
 torsdag ... hela dagen

Tulpanerna jag fick förra fredagen av grannen 
fortfarande fina fast dom börjar bli gamla

dramatisk himmel i kväll

virkar på ...
Farmen o Torpet .... spännande är det

1 kommentar:

Ellinor sa...

Alltid lika fin👍Kul att ni ska tillbaka till stugan och alla djuren❤️