mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 18 mars 2019

SIXTEN är fångad...

 på bild i alla fall
men inte blev det bra
han är för snabb
men man ser "tydligt" att det är en svartmes

 lättare med nötväckan 

 mer soppa till soppköket

 Det är ju Söndag och gudstjänst
i dag på Församlingshemmet

 Peder var präst

många besökare var vi
och Jan var kantor dagen till ära


 ett så trevligt sätt att umgås på

 stuvade makaroner och stekt korv
få se vad magen tycker...
Det gick så bra 
 nu ska vi se om jag kan få sköldpaddan att grönska
vet att jag provat förr 
men det var nått som inte var bra
får se om jag lyckas den här gången

 nu sätter vi magen på prov
kålpudding
tugga tugga och äta sakta sakta
HURRA det gick BRA
 virkar vidare på restgarnsfilt nr 3



2 kommentarer:

Ellinor sa...

Sixten är en snabb rackare😂❤️

Elin Alenius sa...

Snabba Sixten :)
Restgarnsfiltar, är nästan roligast att göra.