mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 10 mars 2019

första dagen på avd 6 kirurgen

 kl 4 på morgonen var jag på salen
och hade fått en slang i näsan ner i magsäcken
och en massa smärtstillande

 efter sju sorger och åtta bedrövelser
hade jag fått in droppet och några prover är tagna
jag är vansinnigt svårstucken
killen i ambulansen fixade de inte
inte heller dom 4 första så provade på akuten

 jag är fastande men Lennart kan ju alltid drömma om god mat
Västerås lasarett har värdens meny... 
du får sen sen

 min vän i nöden är ju så himla torr i munnen

 24 timmar sen jag drack kaffe 
och huvudet värker

är klar för operation om det skulle behövas
har duschat och fått operationsskjorta o strumpor
men det avvaktas....

blev frånkopplad droppet en stund passade på att sticka

1 kommentar:

Ellinor sa...

Du är värdens tåligaste❤️