mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 10 mars 2019

Fredag och fortfarande kvar på sjukhuset


ingen OP 
jag får duscha och klänning
Nya prover... de är inte lätt för den stackars
sköterskan som ska sticka
men efter mycket letande och stickande
lämnade jag ifrån mej lite blod i alla fall 

den här korridoren har jag nött
den är 60 m lång

jag får fantiserar
en Lärkfalk på en tavla

och lite grönt
kan ju bli en skogspromenad 
många vändor blev det
ja inte på en gång dock
utan mer en sväng i timmen

trotts fastan skulle jag få lite kaffe
fick lika mycket som man får vatten
att skölja ner medicinen
Läkaren tyckte synd om mej
så jag fick en skvätt
GULLIGT o SNÄLLT

Lennart kom på besök
det känns så skönt att ha honom


och så kom det första RIKTIGA fikat

när livet är tråkigt är lite spänning de som piggar upp
fick handtaget i handen inne på toa
tur det finns larmknapp så jag fick hjälp att komma ut

men kolla här 
Torsksoppa med ärtor
en klar 5 av 5 möjliga poäng

Inga kommentarer: