mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 30 september 2019

3 meter på 3 mån

 då är det en lite annan vy 
men den är inte så illa den här heller
vackra träd i alla fall

 kolla in min Hoya hur den har växt
vill in i köket...

 snygg dekoration på lampan ...
men jag tar nog bort den i alla fall

 och en gren drar sej in mor rummet
den har växt nästan 3 meter 3 mån 

 så var de då dax för soppkök
här en liten tår innan vi öppnar dörrarna
vi var bara tre som jobbade i dag
då blir det lite stressigt innan öppning


 när allt ska upp och värmas

 och skäras

 och fixas till ...men vi fixade det 

 25-30 gäster som fick god mat
och några fick matlåda med hem
Vi fick många kramar
och dom var så glada att vi var tillbaka
💖

 då vi fick så mycket kött kvar
fixade jag till två "lasagne" till nästa gång


jag hade tagit fram en  fryst låda
en låda som vi hade med från stugan
indisk lasagne... 
vi kom inte ihåg varför den hette indisk tills vi smakade
det var ju en indisk curry i 
god var den i alla fall

så var nästa projekt på G
skogshuggarvante till Lars M

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni har fått lianer i huset😀Härligt att vara åter till sopphuset👏👏👏❤️