mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 25 september 2019

kulturkväll .. de är ju tisdag

 dagen börjar lovande
eller hur...vist är det vackert
nästa vecka har jag en annan utsikt

 dagens lunch...
varm pastasallad
eller
pytt på pasta
eller
kylskåpsrensning

 hur som helst gott blev det

 jag vilar och Lennart åkte till Jokksjaure och fotade lite

KOLLA IN DET ÄR JU IS






 vi fortsätter med rester
Lennart fick kåldolmar

 och jag fortsätter på pastan
nu med en klick senapsketchup 

 två pensionärskaka/sverigekaka
som ska med till Kulturkvällen
Första för terminen

 Lars berättade hur mycket han lyckades köpa
för presentkortet han fick i våras
som avslutningsgåva
det blev  
tröja o stekpannan o t-shirt o strumpor
de var inte illa

 först film

 sen fika


 och goda samtal
kan tala om att kakan fick godkänt 

 då jag ätit lite dåligt i dag
blev det en rejäl makrillmacka till kvällen

och de tar sej....

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ytterligare en trevlig dag och i Västerås väntar andra skojigheter,livet är stenkul ibland ❤️