mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 14 september 2019

Fredagen den 13:de...

 lite vitt på toppen
men det försvinner snart 
regnet hänger i luften..

 tog mej för att städa bland bomullsgarnerna

 ull o akryl får vänta till en annan dag

 dagens lunch

 medans jag sov tog Lennart kameran och gick runt knuten






 hittade ett paket köttfärs 
nej det var fläskfärs som legat länge i frysen
det var nog utgånget  Men jag är inte så kinkig på de
hur som helst så fixade jag en sås/gryta
som fick puttra länge länge

 under tiden tog jag tag i detta...

 vist blev det lite bättre...

 Lennart ville ha stuvade makaroner 
och då fick han det

 kvällen med lite vin o hallonsoda,
lyssna på spinnsidan (ljudboken)

och sticka lite på tröjärmen

vist men det gick bra ändå

1 kommentar:

Ellinor sa...

Såg inte ens en svart katt👻👻