mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 11 september 2019

Stora tjejen fyller år...HIPP HIPP

Tänk att Lova fyller 10 år
min älskade barnbarnsbarn nr 2
HURRA HURRA hela dagen

 men nu är snart alla kakor bakade
har bara den här degen kvar

 uppstekt palt är en höjdare 
borde du prova om du inte redan gjort det

 in på Bibblan och med gofika
lämna tre böcker
och hämta två
Karin bara älskar mina pariservåfflor
ja Lars tar gärna två han oxå

i dag blev det 30 kronor till vårt sparkonto
det har redan blivit 250 kr sen vi var på Norgeresan
då vi tog dom pengar vi sparat sen nyår

 i dag var det extrapris på Paolos pitzza
vi gillar den ... och så hämtade vi medicin på bussfrakt
och som sagt två böcker på bibblan

 jag åt en Mozzarella 
får säga att Paulos frysta pizza 
är den godaste frysta vi provat

 ja ja vet flten är inte klar
men jag kunde inte låta bli 
att börja på en 
Nusse-Dukke

 men se där ligger ju Fridas senaste bok
och bara väntar på att bli läst
jo då jag kommer


får säga att jag är lite stolt 
över detta födelsedagskort
som jag sände till Lova i dag
hon gillar "gänget" liksom

1 kommentar:

Ellinor sa...

Dom växer fort våra barn,barnbarn och barnbarnsbarn,vet inte hur det går till för vi blir ju inte en dag äldre😘😘😘