mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 13 september 2019

kan man köpa lycka?

 dagen började på ABF och hantverksjunta
vi gör lite olika saker






 Lennart åkte till Hemavan och kollade lite 
under tiden jag virkade




 hem och fixa mat...

 inte min favvo

 så var den klar lilla Nusse-Dukken

han får  heta UNO tror jag
han var ju först

 så är Tonys GARAGE på G...


 märkligt sätt att bygga...

indisk kyckling curry med kyckling
och det blev kvar till en lasagne oxå 
så vi har mat två gånger till
 MAN KAN KÖPA LYCKA
den här gången hade 
post nord "glömt" att meddela att paket var på gång
men som tur var frågade jag Moniqa och hon hade
ID-nr på paketet
och de låg ju på Konsum
så det blev en sväng in till byn i kväll 

 titta så mycket lycka det ligger på köksbordet

 en tröjärm...måst ju börja på en gång

då finns det två arbeten på gång
en filt och en tröja
men jag ska börja på en Nusse-Dukke till

1 kommentar:

Ellinor sa...

Uno är en riktig sötis🥰