mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 12 september 2019

det finns en Älg kvar i skogen trotts jakten...

 Men vad ska de bli av detta väder
+ 13°kl 6 regnet hängande i luften

visserligen inte kallt ute så jag behöver elda
men spisen var så full med "bös" 
så i dag fick maten bli kokt på vedspis 

kokt lunchkorv med pepparrotssås

tänk att det finns älgar kvar i skogen trots älgjakten

Lennart har fixat lite lingon 
han är en pärla min man

jag tyckte han kunde sitta i köket och rensa
men han föredrog garaget
mindre att städa 

i kväll blev det en "lustig" variant
nudlar + chili con carne 
och rejält med parmesan 

och jag virkar på med Nusse-Dukken

så kom Tony en sväng
han behövde lufta lungorna o sinnet....

och så har vi börjat lyssna på Spinnsidan....

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vedspis...underbart👍Idag är du ett stort stöd för jag vet att jag finns i dina böner🙏❤️❤️❤️