mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 september 2019

en kärlekshandling ....

förstärkning till frukosten
lite gott o blandat skulle man kunna säga

 pelargonen fick fnatt och började om

 och lika så den lilla Paulan

 har lovat Lars att baka till 
kulturkvällen på Bibblan





 två kakor till bibblan och sen blir det en till oss själva

 korv o stuvade makaroner
och de bara för att dom hade det på Västerås Officersmäss
läste deras matsedel och blev så himla sugen

 när jag vaknade efter middagsluren
hade Lennart tvättat fönstren
vi har inte talat om det
men fönstren var gräsliga 

💓De är kärlek det på hög nivå💓

 här kommer några bilder från Lennart
höst i byn










 det blev fika ute på altanen
Lennart spanade även på ÖRN
men dom var så långt borta
men dom var där

 tar vara på det sista...

 kåldolmar till kvällen
synd att jag bara kan äta en
när de är så gott

 kvällens jobb

och så var det huvudet
jag bävar för de mönster jag vill använda är på 
engelska... ja ja vi får se hur det går

TRE TJEJER FYLLER ÅR

 Stella fyller 6 år

Bettan 2 år

och Gloria 19 år

1 kommentar:

Ellinor sa...

DET är kärlek❤️