mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 maj 2020

de var SVÅRT💔💖


 mitt knä har fått ny form o färg
efter gårdagens markkontakt 


 Lennart for ut en sväng och jag fixade lite lunch
hade nån bit kassler och kycklingen från cesarcalladen 
kokta potatisar ska alltid finnas i kylen
salladsbladen från salladen utökades med melon o ädelost
och vips hade vi en god lunch

hade stekt den otroligt starka korven i stekpannan i går
jag torkade inte ur den utan använde de som krydda
blev lagom stuns



så styrde vi lilla blå mot
Upplands Väsby


så spännande att se hur koftan blev på



 superbra jag är så nöjd


 och tänk att få träffa sin dotter efter flera månader 
och sen inte få krama henne
det är så svårt 
SVÅRARE 
än jag trodde
vi fikade ute och vi klarade oss från regn
dock blåste det "lite" kallt



hade med den här muggen till Ola
jag fick ett glatt SMS när han kom hem från jobbet
Trinidad Scorpion Chili Väldigt Stark Korv 300g | Willys
han fick också två starka korvar
få se om han fixar dom
vi gjorde det inte


hemma blev det pizza från igår

TV o stickning på kvällen
inget nytt under solen liksom


1 kommentar:

Ellinor sa...

Tröjan blev superbra👏👏👏❤️