mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 maj 2020

❤ kärlek idag oxå ❤


 20 maj 1967 blev jag fru Östberg
här med Morfar Elis o Farfar Elof
Farmor Astrid o Mormor Lina



 ett kort från 2018 som Björn tog 
när vi var hos  honom 
och åt bröllopslunch ute på Västerås officersmäss


 i år blev det uppvärmd köttgryta 
tänk att rester kan vara så himla goda


 tog oss en liten promenad
det blommar och är så vackert ute just nu


 höger eller vänster


 fick bli vänster för vi hade siktat på 


inte värdens finaste utsikt
men det ligger på lagom promenadavstånd 
"mitt på" liksom



nu är den bra vacker 


när jag tar makrill


då tar Lennart Rød pølse 


och jag stickar på det är inte de roligaste stickningen
men det blir nog bra när det blir klart


min vän har skaffat hund
ja den är inte hemma än 
men snart 
hon behöver lite KÄRLEK
och den här lilla krabaten 
kommer att hjälpa till med det 
De är jag helt övertygad om
❤❤❤❤❤❤❤

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni är finaste❤️❤️❤️❤️