mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 15 maj 2020

snöstorm i maj och STARKA korven

militären öppnade eld 
mot ett demonstrationståg i Ådalen. 
Fem personer dödades.

en dag att minnas 
en dag att kanske inte fira
men en dag är inte göra om


så var första trasan klar



 men huva vad ska de bli av detta....


jo ett rejält snöfall i 20 min sen sken solen igen


torsdagens soppa ...


 MEN den korven fixade inte jag
SÅ STARK
 ja de stod Hot på förpackningen
men så stark 
nej de var inte gott..
.tur jag inte blandat den i soppan


 och så fick jag veta att korgarna på Hemköp har kommit
få hämta min i morgon
och då får jag oxå veta om jag vunnit den 
om jag ska betala 59:-

 torsdag Pannkaka
blev i ugnen med kassler


serverad med hallonsylt o keso


 så där nu är det TVÅ trasor


och har en liten slatt garn kvar....
få se hur det blir 🤔

Inga kommentarer: