mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 22 maj 2020

☀SOL hela dagen ☀


SÅ LÄNGE SEN 
jag har kunnat sitta på balkongen och fika
så himla skönt


om man skär EN korv tunt räcker den till TVÅ


var en sväng till Soppköket och kollade läget
måste köpa mjölk och lite pålägg till söndag
tog en sväng ner till doppingen
och ungarna är kläckta
så små så små


mera balkonghäng


klicka på fiskgryta och kom till dagens recept


gott men lite mesigt....


så där nu är det bara höger öga fram till 1 juni
sen är det bara "vanliga" ögondroppar
som jag fixar själv


Navanac droppar SEGA så in i bängen
hur ska man kunna droppa detta själv


när det är droppat i ögat
måste jag lägga stickningen på bordet i 15-20 min
snacka om att gå in i dimman


en vecka efter fallet
revbenen känns bättre
så även knäna och handen läker fint


halva bakstycket ....

Inga kommentarer: