mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 1 april 2021

ÅNGTVÄTT av sopkärl


Lennart kollade med frissan om hon hade nån tid
och det visade sej att det fanns en tid
på stört... 
Hans hår är så mjukt att det bara viker sej
och vill inte klippas av med trimmern
jag får köra med sax på slutet
och ta dom strån som vägrat ....
men bra blev det i slutändan



Ja JO ja vet
jag kan beställa på nätet
MEN hur kul är det INTE alla dagar
vill ut och se lilte folk 
så på med munskyddet och håll avstånd
på apoteket var det då ingen kö
fick nr 006 och det var ju den som ropades 
upp när jag kom in
så där 
nu har jag till 
Värk
mage
tänder

om du bor i Västerås 
avslöjar gulvita ränder var vi är



dagens lunch för min del...
macka från igår



när vi kom hem höll dom på att tvätta våra 
sopkärl
viste inte att det gjordes på detta sätt
smidigt och bra
sopkärlet kopplas till bilen 
och det blir ångtvättat inuti 
fiffigt värre


nu får det vara nog med
små MY ett tag


Lennart for till Lidl för att köpa 
"pilsner" och kom hem med godis till mej


enkelt o gott
hade köttfärssås i frysen



  ♥♥                       ♥♥
så kan jag           meddela att 
prinsessan Hedda är VÅRAN
  vi vet ännu inte när hon kommer att bo här
då hon ev är dräktig och då blir flytten i aug
och då är ju vi förhoppningsvis i stugan
så då blir det att hon kommer senhöst 
när vi kommer åter till stan
MEN är hon inte dräktig 
kommer hon i maj juni
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Önskar dig en trevlig påsk och hoppas att kisse flyttar in snart✊️Eller skämtade du med mig?