mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 23 april 2021

Helt normalt


två i boet och det blåser rejält
läste att hannen är så ung
så det kanske inte blir några ägg i år
men vi får se 
dom var sena med parningen så vi får vänta
till nästa vecka 
hoppet lever ändå 


ja då är de ju här jag får sitta
inte så kul men det går


torsdag i dag


en pannkaka med glass och en fylld med ost


ja då blir det att "läsa" en ny bok


och så 
DAGENS VÄDER


snöade ju på tvären


jo ja vet de är helt normalt aprilväder
men ändå



dagens post och en fisksoppa till middag
helt OK om du frågar mej


vist jag vet att det är april
i kväll var det underbart vackert väder igen

kollar lite tyger till klänningen till Thyra
hoppas dom har det här på 
Stoff o Still 
får kolla i morgon


fick de här receptet i kväll
MÅSTE nog baka i morgon
eller på lördag 



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Visserligen är det normalt väder men jag ogillar i alla fall!Men som sagt,hoppet finns🤗