mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 april 2021

så gick även denna dag ...


morgonduschen
och ingen frukost
fastande inför operation
fick dock en kopp kaffe före 6


ombytt och klar


efter lite BÖK fick han in en nål
nu gäller det att ligga still med handen
så jag inte sabbar infarten


ja just höger fot ska "lagas"


så var det gjort


och jag fick FRUKOST

den här gången var det den här killen 
som höll i kniven

och hon som pysslade om mej



fniss fniss 
dom kan inte hålla reda på höger o vänster


Lennart var ut till Lövstaspången
medans jag låg hos DBI




hem och sova några timmar
har mer ont i foten den här gången
han sa att den var i lite sämre skick än vänstern
men de blir väll bättre va de lider


Lennart värmde låda från frysen
chili con carne o lasagne blev det på buffen i dag


ja men jag sover väll lite till då


kycklingsallad till kvällen 
GOTT var det


Ensam i vildmarken fick avsluta kvällen
med STORM





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Skönt att det är gjort,hoppas på bättre läkning denna gång✊️🍀💪🏾