mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 24 april 2021

jamen oj va fort de går ibland


ringde DBI kl 8 när dom öppnade
och bad att få komma och få 
bandaget fixat
och jag fick komma 10.45


och fru Falk sitter och sover i solen




ringde frissan oxå 
nu orkar jag inte med att "spara ut" längre
och jag fick en tid kl 15.45 idag
snabba ryck


inte så konstigt att jag tyckte att de skavde


så där nu kan jag trippa vidare
med lite mindre skav o obehag


dagens lunch


dagen vila 


ja då sitter jag och väntar på att få en omgång
på Hällaklippet


dom har vakthund här 


efter en timme i stolen


ringde efter Lennart som varit ute och fotat
medans jag suttit hos frissan


två ägg idag


det är så roligt med fåglarna i den här stan


Jag vill som en blomma stark



ja men då var jag hemma
och kortklippt


jag är så nöjd


du ser ju vilken skillnad 
helt galet


böngryta till kvällen
helt OK


grannen kom upp på lite soffhäng












 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nu blev du riktigt riktigt fin👍❤️