mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 juli 2021

både guldbruna ögon och till havs

 


ja men titta nu har jag i alla fall ett
kort där Hedda står
och man ser hela katten
nu ger jag upp det får bli den här bilden


och den här


och så den här ... nu är hon anmält till
Breed BIS&BOB


till lunch
ägg ströbröds panerad torskrom
livet leker
tack Jocke för burken


Mot Mässen och allsång
med vilstol o kuddar fixar jag det







Raymond Björling har en rätt schyst stämma


Leif Åman kan han oxå 


för att inte tala om den här killen
Mads Clausen
han kan låta som Björn Skifs 

klicka och lyssna Han var banne mej bättre nu




jag skulle busvissla 
men hade ingen lycka med det tilltaget


i väntan på kvällsmat
utanför MAX




själva hamburgaren var jättegod 
och avokado är ju gott
sen vet i tusan
ser inte lika god ut som i reklamen
kan jag säga...men god 


Hedda käkar pommes



så blev det natt även i dag





1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Den där Heddakatten...pommes😂😻