mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 29 juli 2021

sista Allsången för säsongen ❤🎸🎤🎹


kaffe o macka i plast
i tvättstugan


men när jag tog bort plasten
var det en riktigt vacker o god macka
från Mäster Jakobs bageri runt hörnet


det har regnat i natt
och åskat 
Hedda har inte fått en lugn stund
hon gillar INTE åska


När vi satt  i tvättstugan frågade Lennart
tog du in dynorna ?
ja sa jag
Men NEJ det hade jag inte⁉ 


isterband med stuvad potatis
en god lunch


Matte hittade ett underbart byte i källaren


De är MITT byte så det så


men blir lite trött av jakt


när man hittar en skatt
i källarförrådet


½ fläskkotlett 3 små potatisar 2 ägg och lite ost
lite räcker länge och blev över


kvällen på Mässen


Bästa vännen BJÖRN himself

Här är det allsång på hög nivå
Raymond Björling


Björn o Agneta
dom är så himla duktiga




och så dök Willy Bjölkman upp som gubben i lådan



Göran Engman


här ligger jag med min onda rygg


Åska o Regn drar in från sjön
men vi klarade oss


över land såg vädret bättre ut



men när vi kom hem så 
himlen ut så här från vår balkong
och det började åska o blixtra o regna
Hedda mår inte bra av detta

















 

Inga kommentarer: