mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 juli 2021

Livet går vidare... i alla fall


dom "små" i falkboet
nu tycker inte jag dom är så söta längre
men snart när dom får bort all
vit "päls" blir det bättre


Hortensior utanför
sjukgymnasten



9 nålar i ryggen åter 2 augusti
hon tycker nog jag ska ta till
det grova galleriet i pillerform
får skriva till city igen då


sagt och gjort när jag kom hem skrev jag
att jag ville ha dom starka pillren Anders pratat om
½ timme senare ringde Ann-Christin och undrade
va de var för piller för de stod inte i journalen
och de är klart de inte gjorde vi hade ju bara
diskuterat saken
Men hon skulle säga till Anders

2 timmar var mitt recept inringt
och Lennart fick hämta ut det


Ravioli på burk är mat de oxå
*fniss fniss*


Jag vilar och Lennart åker ut för att handla mat
hämta medicin och kolla på ny mobil
Allt fixade han utom mobilen


Husse reste sej och skulle hämta kaffe


ja men nu ligger jag här så de så
och jag tänker INTE flytta på mej
ser du väll ❤❤


fanns  en skvätt tonfisksallad kvar
det blir perfekt även i kväll


Mitt nya lilla piller
 Tramadol
fick 20 st till att börja med
få se om jag fixar dom
Men jag kan säga att
den var LÄSKIGT bra
hur kan nått ta bort värken så
himla effektivt
(lite lullig blev jag allt oxå)





läkemedlet är narkotikum
 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Tramadol är en fantastisk hjälp mot stark smärta och ibland får man ta till artilleriet.Räknas som tung drog på marknaden men jag antar att du inte tänker langa🤣Ibland kan några dagars användning lösa upp smärtförloppet,jag håller tummarna ✊️Tur att du är godkänd igen,saknar dig ju👍Kram och hoppas att du kan röra dig litegrann idag🤗