mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 juli 2021

Vad heter dom?


Huva så trött man blir i värmen


jag har inte sagt att Hedda ska ligga i skamvrån😹



en tur ut till Erikslund och 3
jag fick inte bort en gammal mailadress
som låg kvar i Lennarts mobil 
han köpte ju en begagnad
Men våra "änglar" på  3 fixade
utan att knorra


fick tag i nått som heter
minigurka på Supermarket Erikslund
men fortfarande ingen krondill




köpte en provpåse med Latz blötmat
men ja jo såsen var god
men inte köper jag kattmat som jag får slänga


älskar dom här små platta sakerna
men va heter dom?


när de är så här varmt är det skönt med en blöt
gammal tygblöja över ryggen


lite glass i värmen är aldrig fel


hade cili con carne kvar
bara att värma så skönt


dagens promenad blev en kvällspromenad






 

Inga kommentarer: