mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 juli 2021

utmana sina gränser


morgonmys i kökssoffan



Vill se om det går bra att sitta i bilen lite längre tid
vill ju veta om det går att åka upp till stugan snart


Vi provade en tur till Uttersberg












så häftigt det är "målat" med sand i lim


och detta är tecknat
hur kan folk?




ett helt underbart kattbo


vattenorgel hette konstverket
bakom ryggen när vi fikade


en lunchmack
fixad medans vi väntade
59:- inte mycket att klaga på där inte
SÅ GOD



hur åker man till Krampen?
googla lite



Krampen Vilket underbart ställe
hade jag husbil skulle jag nog 
köra dit och stanna 
en god stund





Till  minne av de mer än 2000 sovjetryska soldater
som vistades i läger i sverige under 
andra världskriget

Blev en tur på nästan 20 mil och det gick BRA


blomkålsmos o kycklingkorv


Hedda och jag tog en promenad
när det inte var så varmt längre



vi mötte en kisse på promenaden
den kissen fräste lite
och Hedda muttrade lite
ingen reste ragg eller fick tjock rumpa



få se om jag lyckades 
400 biljetter släpps 
och jag har försökt få till Lennart 


2 juli skickade Pia paketet



inget paket i dag häller
ringde till Post Nord
som nu inte vet var paketet är⁉


vill fortfarande fota Hedda stående
till tävlingen.....



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Paketet är verkligen ute på äventyr🙁Hoppas såå att ni snart kan åka upp,jag är ju jättenyfiken på hur fina katten kommer att reagera på Yttervik😉Krampen ska nog få ett besök👍Tack för fina bilder👍Kram