mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 13 juli 2021

Det ska vara riktig yllefilt i värmen ..😵😻.


när man inte äter upp sin macka på kvällen
får man den till frukost
GOTT o mätt i överkant blev jag


tog en liten promenad
men va tusan gör dom på våran gård?
Inte klipper man väll buskar mitt i värmen
eller de är ju de dom gör....


jag o Hedda tog en liten runda
Lennart åker och handlar


billiga påsen hos Lidl
20Kr för allt detta
de är ju verkligen ett klipp


blev lite chili con carne till middag
stod väll i 10 min vid spisen
HELT slut måste vila innan jag försätter
VARFÖR ska de var så knepigt
stå o sitta går ju inte
ligga o gå går ju nästan bra


tycker ni det är varmt nu ⁉
människorna pustar och stönar
Hedda chillar i värmen


Yllefilt är ju perfekt i värmen


Matte ska sy ett nytt sela
och Hedda kollar kvalitén på bandet



Nu släcker vi lampan och 
säger god natt 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda har full koll på dig👀Hoppas av hela mitt hjärta att du ska kunna sitta så fort som möjligt,vill ju att du ska komma till stugan✊️❤️