mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 1 juli 2021

första dagen på resten av mitt liv


pling i mobilen
ditt e recept är nu skickat
och du har nya anteckningar på 1177
Jag föröker logga in 
VA KÖ PÅ NÄTET
de har jag aldirg varit med om
men efter lite logga införsök
gick det bra


ja men vilket piller
en gång i veckan
30 min före allt
och SITTANDE
jag kan inte sitta
ja ja de får jag försöka lösa på nått sätt


och så var det röntgensvaret 
tur att doktorn har lovat 
ett brev på svenska


men kan i alla fall se att 7 kotor är påverkade
på det en eller andra sättet


Lennarts mobil fick sej en knäck i går
när han var i skogen
det var så varmt att mobilen la av
och nu är den inte sej lik mer
så han åkte till 3 på Erikslund
ja ja det får bli en 
ny mobil då


Min pappas favorit
gott o lätt o mätt


blev promenad på eftermiddagen 


jag ÄLSKAR katter
men inte när dom bajsar i sanden
i lekparken


katter ska hållas i koppel i stan
så är det bara
har skrivit till bostadsföreningen 
om detta sanitära elände
Men katten är gullig


bor centralt ...*fniss fniss*


alltså träd är nått speciellt
och den här tallen är ju inte så pjåkig 



jag fixade en köttfärssås på fm 
som nu stått i gjutjärnspannan 
i 100° i ugnen i 4 timmar
bra sätt att laga mat tycker jag


ja här ligger vi liksom





så får jag tacka för 
sång o samtal o grattis på alla de vis
jag lyckas ju fylla år i dag
på pappa o farfars namnsdag Elow



och inte nog med det
de är ju
pilsnerkorvens dag




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nu hoppas jag att pillret ger lindring✊️❤️