mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 6 november 2021

ännu ett "väntrum"


Matte jag vill följa med dej ❗❗❗


nästan ett väntrum...
skall hämta ett paket


spegel spegel på marken där
säg vem som vackrast i parken är


va glor du på ❓
jag bara kollar ju lite om frisyren ligger rätt


men vad tusan är detta 
RÖDA BÄR
i misteln på våran gård


märkligt jag har lagt ut frågan på FB
och under helgen är det någon
från Västerås trädgårdsförening
som ska kolla av det  hela



hämtade ju ett paket som sagt


så gulligt inslaget


och titta så fint
MEN jag ska sticka Sunes sockor först
och Ozzys lillstrumpa före det


ensamlunch ...stekt ris


jag är helt slut
men det blir så ibland när man 
har "Sjögren" på besök
den hör gången tror jag rakt
han har tagit med hela släkten
torr i munnen så det sprakar
ont i kroppen
och 
TRÖTT


Lennart är ju och fixar i Ramnäs


Thyra o Zelda får ugglor



Emil o Ozzy får luftballonger


Mamma o Pappa får rosor



kvällens mat blev en klassiker


Ozzys lillstrumpa nr 1 klar
bara att lägga upp ny maskor
och fixa en till strumpa


Tjejen som kan konsten att sova


min lilla fågel sitter numera i en
ROSA solnedgång
lite svullen, varm o kliig
(sviter av vaccinet)


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Du kan nu kalla dig för väntrumskonsult,bara att slå en signal om någon vill ha hjälp👍Inredningen är ju likadan överallt så dom borde få tips av dig.Fina tapeter dom har valt,hälsa Lennart att han är jätteduktig som orkar hålla på❤️🤗