mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 13 november 2021

farligt goda 🥯


dagen började med 
jag till 
Tvättstugan
Lennart till
Hallstahammar och hämtade
60 saffransmunkar
och till stadsmissionen
med tre kassar vinterkläder


jag började på ett nytt projekt
uppläggningsvarvet avklarat


nu har vi så vi klarar oss...
men 35 st ska till söndagens soppkök
det är ju i alla fall Fars dag


lunch hade köpt paltar på ICA 
ja dom var goda men inte mer


efter vilan blev det avsmakning på munkarna
OJ så HIMMELSKT GODA


ÄNTLIGEN kom jag till skott med 
gardinerna 


Hedda håller ställningarna på nära håll


tänker sätta röda eller gröna rosetter i till jul



kvällen bjöd på taco
inte ofta de händer hos oss


några timmars pratande
blev det


Hedda låg snällt på sin kudde i soffhörnet
bredvid Gunilla hela kvällen


och mera munkar åt vi
farligt goda 


ska fota min stickning



då har jag i alla fall börjat



 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Dom munkarna är livsfarligt goda,dom har dom på mitt Hemköp😉Gardinerna blev ju jättefina👍❤️🤗

Marie sa...

Å, så roligt med tacokalas! Händer inte så ofta här sen barnen flyttat ut.
Dina gardiner blir jättefina!