mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 23 november 2021

vi hänger på trenden ...


har det hänt nått i dag??
jag tog rätt på en liten liten skvätt korvsoppa
silade bort spadet och la
det "tjocka" i en äggstanning
som fick bli lunchen


Lennart for in till byn
och hämtade kattsand till Hedda
vi hade beställt och nu fanns det på "Konsum"


när han kom hem hade han köpt
med ses hyacinter
nu hoppas vi på 
godoft i köket


vi hänger på trenden.....


blev bra om än lite dåligt kryddade
men de var ju på min förskyllan
för det var jag som fixade smeten


hade lite kålpudding kvar som fick bli
stommen i kvällsmaten
och så några små köttbullar


fick en hälsning från Västerås

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ännu en bra dag har farit förbi👍🤗