mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 2 november 2021

Bytt Bytt......


Måndag börjar som den bör
fika prat o stickning
på 
❤-punkten med Kerstin


fixa lite ensamlunch
grönärtsoppa eller va de heter
ser ut som ett granskott på toppen
men de är det inte....
gissa va de är 



fick det här provet på kattmat
i går .... men Hedda vägrar
och de gör jag oxå
STINKER ju i hela huset


nästa socka klar


när du äter gröt 
häller du mjölken PÅ gröten
eller gör du som jag gör 
har den i glaset bredvid
(mjölken blir ju varm på gröten)


är du hemma 15.30 jag kommer förbi
med lite svamp ❤❤❤



Bästa Anki fick
tre sticklingar av Hoya Imperialis Rauschii
i utbyte

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Jag har mjölken på gröten.När jag hade katt för länge sedan fick hon torkad fisk av någon men den luktade så vidrigt så den fick hänga i taket på balkongen och när den tog slut så köptes den aldrig mer men katten älskade det.Gratisprover kan man kasta med gott samvete eller så smyger man ut det i någon buske så får någon vildkatt smaska🤗