mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 26 november 2021

Underliga äro Herrens vägar ❤😉


MEN VA HAR HÄNT
nått konstigt vitt


KALLT  o mjukt var det
Hedda vände snabbt in


men Husse trivdes 


det har kommit en del


och jag behöver bara titta ut för att
för att mina fingra ska ändra färg
föst vita sen blå
det gör ONT 


torsdag PANNKAKA


en "fläskpannkaka" med korv o lök


mer snö kommer det





Hedda har kollen på ekorren


Tony kom och hyvlade av hela gården
kl är 14.30 och det är snart helt mörkt


hur stor kan en kycklingfilé vara?
ja ja den här var i alla fall så stor
att jag fick till fyra rejäla rullader
fyllda med kryddgrönt
och ädelost


riktigt smarrigt


tänk så katter kan gosa till sej
här ligger hon på mina ben
och sover så hon snarkar


och det tar sej
nu har jag fått till ärmhålet


och börjat med mönstret
så himla kul


fick den här bilden i kväll
Hannahs nya jobb på VAFAB
vem kunde tro att hon
undersköterskan skulle
jobba på en soptipp
och köra stora maskiner

Underliga äro Herrens vägar




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Så fint ni har det med allt det vita,tycker att Hedda är en klok katt👍Godmorgon